ثبت نام :: ورود کـاربر
خانهآشنایی با ملکیناملک خود را ثبت کنیدجستجوی املاکثبت نام

آمادگی شرکت کره ای در نوسازی بافت های فرسوده

یکشنبه 26 مرداد 1393

شرکت کره ایICAK جهت سرمایه گذاری در نوسازی بافت های فرسوده اعلام آمادگی کرد.

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی برگزار شد، شرکت کره ایICAK جهت سرمایه گذاری در نوسازی بافت های فرسوده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عباداله فتح اللهی ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مسئولان شرکت ساخت و ساز و صنایع سنگین کره ای ابراز امیدواری کرد که با توجه به ریشه کهن شهر تهران و شهر سئول فضای جدیدی برای همکاری بین این دو کشور در زمینه نوسازی فراهم شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن یادآوری وجود خیابان تهران در سئول و خیابان سئول در تهران به رابطه عمیق اجتماعی و فرهنگی بین این دو کشور اشاره کرد.
فتح اللهی تصریح کرد: شهرداری تهران پس از تصویب شدن طرح جامع و تفصیلی، راهبردی روشن را برای تهران 1404 برنامه ریزی و طراحی کرده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که طولانی ترین دوره مدیریت شهری در تاریخ تهران حدود 10 سال به طول انجامید، اظهار داشت: دوره جدید مدیریت شهری با مدیریت دکتر قالیباف، شهردار محترم تهرا ن حدود 12 سال خواهد بود، به همین خاطر سطح انتظارات شهرواندن از مدیریت شهری افزایش یافته و شهرداری تهران نیز متعهد شده تا به این انتظارات پاسخ دهد.
به گفته فتح اللهی نوسازی بافت های فرسوده تاریخی و غیرتاریخی، توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی و رفع معضل آلودگی هوا از جمله اولویت های شهرداری در دوره جدید مدیریت شهر است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از هماهنگی خوب ایجاد شده میان دولت و شهرداری خبر داد و گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی میان حکومت مرکزی و محلی شکل گرفته است.
وی افزود: حدود 4 هزار هکتار از 64 هزار هکتار مساحت کل شهر تهران دارای بافت فرسوده ریزدانه، فاقد استانداردهای مهندسی و دارای معابر کوچک است که در اولویت نخست شهرداری تهران برای نوسازی قرار دارد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران یادآور شد: تسهیلات تشویقی ویژه ای از طرف دولت، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران جهت احیاء و نوسازی این مساحت از بافت های فرسوده در نظر گرفته شده است.
فتح اللهی در خاتمه اعلام آمادگی کرد تا در صورت تمایل این شرکت کره ای جهت سرمایه گذاری در امر نوسازی بافت های فرسوده، اطلاعات لازم و شرایط همکاری در قالب تفاهم نامه ای تدوین و همکاری مشترک میان این دو دستگاه آغاز گردد.  
مدیرعامل این شرکت کره ای نیز در این جلسه ضمن معرفی سوابق این شرکت، اظهار داشت: این شرکت سومین گروه بزرگ شرکت هایی است که در زمینه ساخت و ساز و صنایع سنگین در دنیا فعالیت دارد.
وی با اشاره به ترافیک سنگین، رشد جمعیت و آلودگی هوا در سئول، گفت:  تهران و سئول در زمینه مشکلات ذکر شده در شرایط تقریباً یکسانی به سر می برند که امید است بتوان با همفکری و تبادل تجربیات راه حل مناسب را برای رفع این مشکلات پیدا کرد.
مدیرعامل این شرکت در خاتمه عنوان کرد: شرکت ما آماده همکاری در زمینه راه سازی، مترو و شهرسازی، بازسازی و نوسازی با روش
EPC است و از تمام توانایی های خود در اجرای پروژه های آتی استفاده خواهد کرد.   

بازدید میدانی مدیرعامل سازمان نوسازی از مناطق 9 و 11
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از وضعیت بافت های فرسوده در منطقه های 9 و 11 بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان و شهردار منطقه 9 برگزار شد، وضعیت بافت های فرسوده واقع در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پس از اتمام این جلسه از روند پیشرفت پروژه های نوسازی واقع در منطقه 9 و منطقه 11 بازدید میدانی به عمل آورد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید.
نام شما:
نظر شما:
پست الکترونیک:
وبسایت:
عبارت امنیتی:
نظر کاربران در مورد این مطلب:

هیچ نظری برای مشاهده وجود ندارد.

melkina.com © Copyright 2014 Melkina Group. Design By: PooyaWebGostar